30.11.2013—04.01.2014

Kirsten Opstad & Roald Sivertsen

Kirsten Opstad og Roald Sivertsen avsluttar utstillingsåret i Bryne kunstforening med utstillinga Kokong / Der røyken forlèt flammen.

Kirsten Opstad (f. 1978), er utdanna ved Statens Kunstakademi i Oslo, Academy of fine Art i Wien og Kunstskolen i Rogaland, og har deltatt i ei rekke utstillingar. Opstad arbeider innan fleire teknikkar og har òg publisert dikt og er medlem av Landsforeningen Norske Malere, Unge kunstneres samfunn og Norske billedkunstnere.

Roald Sivertsen (f. 1981) er utdanna ved The Florence Academy of Art, Italia og har studert under Torild Ramberg Studio i, Steinkjer. Sivertsen arbeider formalt, innan den klassiske tradisjonen, og ei rekkje utstillingar bak seg. Landsforeningen Norske Malere, NBK, Tegnerforbundet.

Kirsten Opstad og Roald Sivertsen avsluttar utstillingsåret i Bryne kunstforening. Kunstnarparet har tidlegare både stilt ut kvar for seg og hatt utstilling der dei viser bilete som dei har malt saman. Nå har dei imidlartid vald å arbeide med kvart sitt uttrykk, i separatutstillingar i kvar sin etasje i Bryne mølle. Dei kallar utstillingane sine henhaldsvis Kokong og Der røyken forlèt flammen.

26.10—24.11.2013 Karen Erland