Besøksadresse:

4340 Bryne
brynekunstforening@gmail.com

Animert video av utstillingslokalet

Bryne kunstforening blei etablert i 1955, med målsetting om å visa og skape interesse og forståelse for billetkunst og kunsthandverk. Laget har gjennom åra etablert ei samling med arbeid av kjende kunstnarar frå heile landet. Blant kunstnarane som er representerte er Inger Sitter, Kjell Pahr-Iversen, Ellen Kalvig, Oscar Sørreime, Franz Widerberg, Karen og Jens Erland, Svend Unheim, Elise Storsveen og mange fleire. For tida pågår arbeid for å konsentrera og “spissa” samlinga og bruka den meir aktivt.

Bryne kunstforening opna i 2009 eige galleri i 3. etasje i Bryne mølle, kor Time kommune har sitt Andreas Bøe-galleri i 2. etasje. Ved behov kan laget disponera begge salane til utstillingar.

Som medlem i Bryne kunstforening får du informasjon om aktivitetar i laget, invitasjonar til opningar og 10% rabatt på kunstkjøp (inntil 3000,- kr). Du er òg med og støttar drifta i ein vital visningsstad for kunst i regionen. Bli medlem her.

Styret 2024-25

Kari Ann L Kleiveland - leiar