01.03—13.04.2014

Yvette Lardinois / Frank Åsnes — Made in Holland

Yvette Lardinois og Frank Åsnes stiller ut saman i denne utstillinga, som består av skulptur, tegninger, collage og keramiske objekt.

Yvette Lardinois har utdanninga si frå Kunstakademiet i Den Bosch, og har seinare hatt utstillingar i både inn- og utland. Arbeida hennar er innkjøpte av mellom andre Museum Boijmans Van Beuningen i Rotterdam og Taipei Fine Art Museum. Forutan keramiske objekt arbeidar ho med collage, små skulpturar og abstrakte teikningar med figurative element. Kunstneren let seg inspirera av eigne erfaringar og minne, og av havet, landskapet og himmelen i heimlandet. Reiser langs den norske vestkysten har òg gitt ho kunstnerisk inspirasjon.

Frank Åsnes er født i Sverige i 1962, men bur og arbeider nå i Sandnes. Åsnes er utdanna ved Kunstakademiet Den Bosch i Nederland og Düsseldorf i Tyskland. Kunstnaren arbeider med skulptur, objekt, skulpturelle installasjonar og teikning, og undersøker korleis form og material forheld seg til det romlege. I Bryne kunstforening vil han utforska korleis gallerirom og arbeid gjensidig påverkar kvarandre.

Ustilling med Yvette Lardinois og Frank Åsnes

Nederlandske Yvette Lardinois og svensk-norske Frank Åsnes stiller ut saman  i denne utstillinga.
Utstillinga i Bryne Kunstforening består av skulptur, tegninger, collage og keramiske objekt, og på sistnevnte har dei samarbeida direkte.

Bryne kunstforening er stolte over å vera siste stopp i vandreutstillinga for Rogaland fylkeskunstlag.

Omtale i Jærbladet (abo)

27.09—02.11.2014 Kristin Velle-George